piątek, 30 września 2011

Top 10 - bohaterowie, z którymi wybrałabym się na randkę

Trudno będzie... Ale spróbuję, a co :)
  1. Doktor Żarłacz, hihi :) Izabela Sowa, "Herbatniki z jagodami". Szalony, zdesperowany lekarz. Przy tym ludzki twardziel.
  2. Severus Snape. Mmmmmroczny i podniecający. 
  3. Emmett Cullen. Zwierzęcy magnetyzm ;)
  4. Sherlock Holmes, którego, nawiasem mówiąc, uważam za psychopatę.  Bardzo ciekawa jestem, czy faktycznie by się psychopatyczny okazał w cztery oczy.
  5. Mark Darcy, którego tak długo Brygidka Jones nie chciała. Mnie kręcił :P 
  6. Geralt z Rivii, czyli Wiedźmin. Bez specjalnego powodu, jakoś tak pociągający mi się wydaje.
  7. Legolas, ale wyłącznie za to, jak pięknie wskoczył na konia w ekranizacji... 
  8. Patrick Bateman, American Psycho. Kolejny psychopata, czy coś ze mną nie tak...?  Ale może to zasługa filmu, w którym w rolę wcielił się Christian Bale i został pokazany jako (fizycznie) człowiek idealny. 
  9. Dirk Pitt, bohater książek Clive'a Cusslera. Jakbym kiedyś chciała wkurzyć męża, to musiałabym się z nim umówić - mąż uwielbia tę postać i cholera by go wzięła, że to ja się z nim spotkam, a nie on :))  
  10. Jasper Cullen - jako przeciwieństwo w/w psychopatów, bo wymaga, by się nim ktoś zaopiekował :) 

5 komentarzy:

  1. :D też mam coś z psychopatami... bo chyba nie jest normalny ten, kto chce się umówić z pewnym znanym na całym świecie psychiatrą :) swoją drogą Severusa sama biorę, więc trzeba będzie się w kolejce ustawić. Na Sherlocka nie wpadłam... sama nie wiem dlaczego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, psychopatyczny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, też Cię Legolas zachwycił tym skokiem! No to jesteśmy dwie :) Ale zamiast niego to na randkę poszłabym z tym dowódcą Elfów, co walczył w Helmowym Jarze i zginął

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja wybieram Cullena, ale Edwarda - przystojny, błyskotliwy, intrygujący i zwierzęcy :D

    OdpowiedzUsuń